- Ծրագրային սպասարկումը շուրջօրյա՞ է։
Սպասարկումն իրականացվում է 10:00-24։00:
- Ի՞նչ ձևով է իրականացվում տեխնիկական սպասարկումը կամ աջակցությունը։
Ըստ անհրաժեշության սպասարկումը կարող է լինել զանգի, այցելության կամ հեռահար կապի ձևով։
- Ծրագրի հետ կապված խնդիր ունենալու դեպքում ու՞մ կարող ենք դիմել։
Կարող եք զանգահարել 060 445566 համարրով:
- Ի՞նչ է նշանակում քլաուդ(ամպային) և սերվերային։ Որո՞նք են դրանց տարբերություններն ու առավելությունները։
Քլաուդ(ամպային) նշանակում է համակարգ, որն աշխատում է ինտերնետի առկայությամբ, իսկ սերվերայինը՝ առանց ինտերնետի։ Թե՛ քլաուդ, թե՛ սերվերային համակարգերը ֆունկցիոնալ տեսանկյունից չեն տարբերվում․ տարբերությունը միայն կախվածությունն է ինտերնետից։
- Ի՞նչ արժեն թարմացումները։
Թարմացումներն անվճար են:
- Համակարգերը կարո՞ղ ենք գնել։
SmartBeauty, SmartGym, SmartFactory և SmartClinic համակարագերը կարող եք գնել, ինչպես նաև ձեռք բերել բաժանորդագրության հիմքով։
Միայն SmartRest ավտոմատացման համարգն է տրվում բացառապես բաժանորդագրությամբ։
- Օգտատեր ավելացնելու համար կա՞ հավելյալ վճար։
Ոչ, Դուք վճարում եք միայն սպասարկման վճար՝ առանց հավելավճարների։